På jobbet

På jobbet

Nu sitter jag på jobbet.. Efter det ska jag och handla lite presenter både till julen och födelsedagar.

Min pappa fyller år imorgon och min bästa Kajsa snart också.

I kväll blir det jobba en del med finfinanaglar.se och efter det skriva skriva skriva…

Har en scen som jag avslutade mitt i när jag skrev i lördags. Så den ska jag skriva klart i dag har jag tänkt mig.

Ska även gå och kolla lite gymkort/simkort och annat. Alltid bra för att hitta inspiration, när hjärnan får koppla av och kroppen jobbar. Så man samlar energi till skrivandet.

 

Kommentera

