Tisdag 21/12

Dagen började med att vakna upp med halsont och förskyld som så många mornar nu. Det vill inte bli bättre. Har hittills inte blivit sämre men imorse var det tufft att kliva upp och ögonen hade klistrats ihop, mindre skönt..

Har varit och shoppat endel saker till jobbet. Har blivit mycket naglar nu inför jul och nyår kolla in http://www.finfinanaglar.se

Nu sitter jag på salongen och väntar på att kunderna ska börja rulla in. Det är en heldag fram till kl 19.30 ungefär. Har hål efter de två första kunderna på 2 timmar sen blir det jobb jobb igen. Ska försöka skriva på min c-uppsats mellan kunderna. Satt och letade tidigare forskning igår och det kändes rätt bra. Så det ska jag fortsätta med och skriva in det i uppsatsen.

Fick tillbaka resultaten på min förra kurs och det hade gått väldigt bra, så det är skönt att kunna lägga det bakom sig. Hade önskat att jag varit helt ledig nu under jul och nyår så jag bara kunde skriva. Fast så lyxigt har jag inte. Det är intervjuer som ska göras och uppsatser som ska in. Bara att kämpa på, skrev lite på boken igår så där jag slutade igår ska jag fortsätta med ikväll.

Ha en toppendag i snökaoset.

Marcus och min gran som vi fixade igår : )

Kommentera

