2011

Igår var jag och Marcus på middag hemma hos kusinerna där moster hade gjort en härlig buffé med plockmat för att Alexander fyller 15 år i helgen:

 

Idag står plugga på schemat vilket blir direkt efter detta blogginlägg. Efter det bär det mot mammsen och pappsen på grillkväll- japp grillkväll.. Spelar väl ingen roll om det är en massa snö ute. Det är gott att grilla i alla fall : )

 

Nu är 2011 igång och det här året har mycket att bjuda på:

*Råmanuset ska bli klart till Juli för att sen kunna redigera och fixa under hösten.

*Simkort/träningskort inhandlat för 6 månader.

*Nordic military training sätter igång och nu jädrans ska jag komma iform och må bra.

Det känns riktigt härligt att komma igång med allting. Ska planera in min skrivtid vecka för vecka och sitta varje söndag och pyssla ihop alla mina projekt. Jag har även bestämt att Fin Fina Naglar inte längre ska vara på en salong utan ska åka runt till kunderna och göra naglar och även åka runt för att ha roligt kundkvällar/event på företag. Träningen kommer också ha prio ett och jag ska äntligen få röntga mitt knä om ca 2 veckor för att se vad det kan vara. Läkaren nämde något om reumatism kanske, men vi får se..ska bli skönt att kolla upp det i alla fall.

Nu är det dags för pluggtajm- vill bara skriva på boken som vanligt när jag pluggar. Längtar tills skolan är klar, är tyvär ett helt år kvar.


Kommentera

