Läsning

Nu har jag uppsaterar lite läsning. Orkar inte lägga in fler böcker där nu, men jag har en hel hög som väntar på mig.

Har haft lite jobbigt att läsa innan jag hämtade ut mina nya glajjor förra veckan.

Tack Elin för all hjälp ikväll.

I morgon ringer kl 05:45. Då ska jag upp och göra frukost. Omlett tror jag att det blir. Innan det är dags för en tur på gymmet.

Måste samla energi för att orka skriva på tentan hela dagen sen..

Så  nu ropar sängen efter mig.. Ska ta med mig Iphonen och läsa lite ”Snömannen”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sov så gott!

Kommentera

