Måndag

God kväll!

Idag har jag gjort allt annat än jag skulle känns det som. Jag skulle ha gått upp redan kl 7 och plugga några timmar.

Istället gick jag upp runt 9 och åt frukost och tittade lite på efter tio. Efter det blev det en promenad. Köpte en fin orkidé till min älsklings lägenhet. En stor och fin vit orkidé blev det.

Efter det har jag städat och fixat hemma hos honom. Diskat, plockat undan massa saker, skurat golvet m.m. Det är helt otroligt att man kan springa runt och städa en massa när man har annat att göra. Speciellt när man har mycket i skolan. Då är städa roligt helt plötsligt. Är många som säger det, att man aldrig har så rent hemma som under tentaperioderna haha. Vet inte om det stämmer, men kan nog ligga någonting i det. Precis innan jag var klar gick jag och tände en massa ljus. Tog hit en fin lykta som står på golvet i vardagsrummet för ett tag sen. Älskar tända ljus : )

Har pluggat lite nu och ska plugga mer i kväll. Skulle gått till skolan i morgon men kommer få skippa det och sitta hemma och plugga hela dagen. För det kommer några och ska besiktiga lgh. Så då är det bra att vara hemma. Fast det är rätt skönt att vara hemma och skriva på tentan hela dagen. Ska snart genomföra en intervju till min studie-pilotstudie, så det är en tenta på den sista kursen. Om en vecka startar nya terminen : )

Ska bli skönt med nystart!

 

2 comments on “Måndag

Kommentera

