Elin gästbloggar!

I hela mitt läskunniga liv har jag älskat böcker. Så länge jag kan minnas har jag varit en bokmal. När jag var liten och vi åkte till Obs för att storhandla sprang jag inte omkring kring leksakerna – jag var vid böckerna. Boktönt – absolut!

Jag och Michaela har känt varandra sedan vi varit tretton, nio år, tiden går fort! Tajta blev vi i gymnasiet då vi hamnade i samma klass. Är så otroligt glad över det. Men det är på senare tid vi(jag) har upptäckt att vi båda har bokintresse. Det är så kul, att ha någon nära som också älskar böcker! Det händer ibland att vi läser samma böcker och då kan diskutera jämföra åsikter osv, hoppas det blir fler i år.  

Jag är så stolt över Michaela som ska skriva sin egna deckare. Hur coolt är inte det? Att skriva sin egen bok? Att lägga till en deckare också, som inte är det lättaste att skriva. Jag är grymt imponerad!

Tack Michaela för att jag får vara med när du skriver din deckare, läsa utkast, ge mina åsikter/tankar – det är något av de häftigaste jag har varit med om!

Jag är övertygad om att du kommer lyckas! Jag kommer alltid finns vid din sida i vått och torrt!

Evig kärlek! ❤

/Elin

Kommentera

