På äventyr

Nu är jag på äventyr, haha eller riktigt så spännande är det inte. Uppe med tuppen idag- väldigt skönt.
Står nu och väntar på bussen som ska ta mig till mina föräldrar. Ska dit och hämta min lille vovve så ska vi ut på långpromenad han och jag. Får bli så istället för simning. Burr är lite kallt om näsan att stå ute och vänta. Som tur har jag köpt mig en te.

Fick lite skrivet igår också. Känns skönt!

Idag ska jag ringa min gamla PT och fråga om lite råd och hjälp. Så skönt att ha kommit igång igen trots smärtan. Skönt att bli av med lite stress & kunna finna ro.

Kram på er.

Kommentera

