Plugg tajm

Nu har jag äventyrat klart och är återigen inne vid datorn. Har dukat upp på köksbordet med alla ”roliga” böcker för att kunna göra tentan.

Appråpå listan jag skrev igår så börjar jag ta tag i den.

* En transkibering till är gjord.

* Filmen från you tube är påbörjad och ska fortsättas med nu.

* Tidigare forskning förmodligen funnen, ska få boken i morgon- så blir det till att skriva skriva skriva.

* Skrev på boken gjorde jag igår och ska sätta mig med den i kväll igen.

* Fixa hemma hos mamma och pappa 1 timme idag, inte klart men påbörjat.

Så nu känner jag mig lite lugnare. Även pratat med min PT idag och ska träffa henne på fredag. JIPPI

Så nu back to school time ; )

Kommentera

