Helg : )

God kväll : )

Tittar ut och ser att det hunnit blivit mörkt ute.

Har fixat en massa hemma idag hos mamma och pappa, så snart kan jag bocka av det helt. Är lite kvar som jag kommer fixa i veckan. Fast bokföringen är klar : )

I går var jag först och jobbade sen åkte jag och träffade Linda som jag träffat förut. Hon är personligtränare och coach. Så hon ska hjälpa mig med träning och lite mental träning som jag behöver.

2011 är ett år där det kommer att hända massor. Deckarkursen sätter snart igång, skolan och nya projekt inom företaget. Så det gäller att ha energi. Jag ska få en bättre livsstil helt enkelt : )

Efter Linda åkte jag och träffade Mikaela & Elin för att kolla på Svinalängorna. Den var sådär. Jag gillade boken men filmen var tyvär bara sådär.

Var väldigt glad igår och sprang in på Wild roses på götgatan. De hade rea så jag köpte mig en lite plånbok/portmonä för att slippa ha med sig stora plånboken plus en söt liten väska som är sådär perfekt. Man får med sig en bok, kalender och allt det där viktiga.- Bilder kommer sen.

För att fira att jag varit så duktig idag och kämpat på ( haha skämta ) så har jag beställt mig en datorväska och iphone fodral från Bellme. Blev kär direkt 🙂 Är bra med en datorväska där man får plats med det viktigaste. För i år blir det SKRIVA! Kommer sitta på bibliotek och åka i väg lite då och då bara för att skriva så fingrarna glöder mot tangenterna.

bilderna lånade från Bellme

One comment on “Helg : )

Kommentera

