Ipad

Nu är det bestämt!

Jag kommer att köpa en Ipad i veckan. Kommer att kunna läsa mitt manus på den och även redigera direkt iden, läsa böcker på kvällarna när man inte ska störa någon med en tänd lampa. Surfa och ha koll på allting ännu lättare. PLANERA- använda Kalendern som många älskar. Nu ska mitt liv planeras. Ska inte längre anpassa mig efter andra hela tiden utan ha ett schema själv med mina skrivtider, plugg, jobb och träning. Så att jag verkligen blir så effektiv som möjligt.

Jag är glad!!!


Kommentera

