Snuvig

Första inlägget från min iPad. Så skönt, smidigt och man ser allt så bra.

Jag börjar bli snuvig, nyser hela tiden.. Blir tokig.

Sitter på kontoret och jobbar nu. Har lite kunder till ikväll sen och efter det blir det filmkväll med lite tjejer som ska göra naglar idag.

Ska skicka in text till min författarcoach idag också 🙂

Igår när jag kom hem till M låg detta innanför dörren med en gullig lapp på
Tänkt köpa den länge men inte blivit av.
Nu har jag massor att se. inte ens sett alla avsnitt. Spännande!!!

Kommentera

