Måndag och ny vecka

Nu är det ny vecka igen. Känns som att tiden går så fort.

Sitter på kontoret och ska jobba ett par timmar innan föreläsningen börjar.
Var och hämtade ut min nya väska till datorn och iphonen igår.
Är väldigt nöjd, får med mig allting som jag behöver 😉

Har precis mailat min kär vän Elin för att kolla om hon och jag ska sätta oss en kväll snart och göra lite målplaneringar och annat.
Hon är en av de vännerna som jag pratat med ang boken förut när jag gick att skriva deckare och thriller på grundnivå.
Lite mysigt att sitta tillsammans och göra drömbok och annat som verkligen hjälper en att nå sina mål!

Kommentera

