Vårkänsla

Härligt det är ute nu. Solen skiner och det är inte så halt ute längre.

Veckans skrivaktiviteter har bestått i att arbeta och skriva ner de scener som ska skrivas.

I morgon är jag helt ledig och ska fokusera på att skriva hela dagen. På fredagar skickar jag in text till min coach så jag ska skriva lite till som ska med i det mailet.

På tisdag börjar kursen på fördjupad nivå, då ska man ha med sig 10 s text som ska delas ut till kurskamraterna. Måste välja ut texts till det också.

Nu är jag väldigt seg och lite dåsig så det blir lite paus i soffan framför ett oc avsnitt..

Jag älskar orkidéer som jag skrev tidigare. Igår hade blomsteraffären fått in nya orkidéer, små och super söta.

One comment on “Vårkänsla

Kommentera

