Ångest

Idag är det en ångestdag. Vaknade upp risig, verkar som att jag inte riktigt vill bli bra. Legat i sängen många timmar under dagen. Missat skolan och har massor att plugga.

Nu har jag ryckt upp mig. Fixat lite och nu sitter jag på balkongen med skolböcker och ska göra en uppgift. När jag är klar med den kan jag känna mig nöjd. I helgen var jag och min syster och såg Romeo och Julia musikalen. Den var underbar.. Skulle kunna se den igen. Vi gick lite i söderhallarna innan. Hittade en tekopp som jag blev kär i. Kanske ingen man tar med sig på vägen ( det är porslin ) men perfekt nu när jag är ute på balkongen och vill att det ska hållas varmt.

Kommentera

