Bloggens innehåll

När jag startade den här bloggen hade jag bestämt mig för att bara skriva om mitt skrivande.

Fast jag har märkt att jag saknar en blogg att skriva vad man vill på. Så jag har bestämt att det här är min blogg där jag kan skriva om allt. Skrivandet är en del av mitt liv och ett stort projekt som jag arbetar med nu så det kommer fortfarande vara ett stort fokus. Fast jag känner att jag inte har så mycket att skriva om skrivandet just nu utan även annat. Orkar dock inte ha flera bloggar.

Den första bloggen jag startade:

Maj 2007- April 2008 www.mirremorr.blogg.se (lite kul att kolla för det finns drömmar som slagit in sen dess )

Februari 2008 – Februari 2010 http://nagelforum.se/michaelaberglund

Juli 2008- December 2009 wwwcloudberry.blogg.se

April 2009- Maj 2009 http://thepoodletotti.blogg.se/ ( en kort period där jag ville blogga om Totti på en egen sida. Orkade inte ha flera bloggar)

September 2009- Januari 2011 http://beautifulpink.webblogg.se/

Efter det hade jag en annan blogg här på wordpress som handlade om lite annat smått och gott, men den var anonym. Var bara några få vänner som visste om att det var jag. Så den behåller jag för mig själv. Tror till och med att jag tagit bort den.

Fast nu är det den här bloggen som gäller. Kram Michaela 🙂

 

Kommentera

