Måste hejda mig själv

Fick en impuls att jag ville shoppa lite smycken och annat fint.. La massor av saker i kundkorgen men lyckades stoppa mig själv. Har lovat att inte shoppa före jag har lyckats klara av ett par mål jag har. För det första har det med skola och boken att göra men även min hälsa. Jag kämpar för fullt nu och nästa vecka kommer ett tränings schema att göras. Jag vill följa det tillsammans med mitt kostprogram och hinna se resultat. Nu ska jag bara spara pengarna till en ny garderob, men det är svårt.. Fast den dagen man når sina mål och har ett sparkonto att köpa nya kläder och annat för kommer man att vara lycklig 🙂 Så nu får jag sluta och se till att jag kommer dit istället.

Nu är det kaos ute så min promenad i morse blev inställd, funderar dock på att ta mig ut en sväng i alla fall. Rensa hjärnan lite och få igång tankeverksamheten som fastnade i shoppingträsket. Riktigt tur att jag hann styra av det innan fingrarna godkände köpen 😛
Satt och kollade på en kompis blogg och hittade lite bilder på min bebis, eller då var han liten. Han var verkligen pytteliten när jag hämtade honom och nu är han stor. Eller stor och stor, en toypudel på ca 3 kg haha.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sådär, då är det bäst att sätta på sig en massa kläder och lämna gladögonen hemma, lär ändå inte se mycket i det här vädret.

Ska hinna få lite plugg gjort innan jag ska iväg till mina kusiner. Blir taco kväll med skräckfilm.

 


One comment on “Måste hejda mig själv

Kommentera

