Explosion

Min hjärna är helt slut nu. Bestämde mig i morse för att bli helt klar med min tenta idag. Bokade om en kund till i morgon istället. Annars måste jag sitta i morgon också- orkar inte det..

Har suttit hela dagen med en lunchpaus annars bara suttit vid datorn med massa böcker runt mig. Tentan är på 8-10 sidor. Trodde aldrig att jag skullle klara av att nå minimium kravet.

MEN JAG KLARADE DET 🙂

Har 1/2 A4 kvar att skriva. Ska skriva det nu, sen ta en promenad och ladda hjärnan på nytt.

Ska gå igenom allting efter middagen för att sen sätta mig och skriva en scen på boken som jag har tänkt på.

Längtar till i morgon. Mys med kompisar, Totti och Miramis.

One comment on “Explosion

Kommentera

