Jobbar

Sitter och jobbar. Varit och lunchat med en kund som jobbar bredvid mitt extrajobb, MYS!

Har med mig ”Vecka 36” som är månadens bok och även en bok som ska läsas till bokcirkeln.

Sitter dock och spånar med på allas bloggar än att läsa just nu.

Jag har velat ha ett naggelack från Kosta Boda enda sen i Höstas när jag såg det första gången. Så snygga. Tycker att det röda är väldigt snyggt men är mer rosa själv. Ska jag slå till eller inte? Känns lite som ett måste när man ändå är nagelterapeut 😉

One comment on “Jobbar

Kommentera

