Dum söndag

Legat med migrän nästan hela dagen.. inge roligt alls. Jag gick förbi bokrean i onsdags efter jag varit på möte.

Det blev en bok:

 

Fick även hem lite skolböcker i veckan. Någon rolig de andra mindre roliga- men ett måste i vilket fall.

Hann plugga 2 timmar idag innan jag blev sängliggandes. Har suttit uppe ett tag nu, är lite bättre men inte helt.

Var inne och kollade budgivningar på tradera som jag är med i. Så hitta jag en jacka ( för liten för mig nu ) den var fin och gick ut om 2 min. La ett bud på 70 kr och vann 🙂 Så den kan jag ha snart… Bra att ha kläder som ett mål. Har runt 10 klänningar som jag köpte i Usa förut som också är lite för små fortfarande. Ska bli en diciplinerad människa så jag orkar med alla mina projekt här i livet.

One comment on “Dum söndag

Kommentera

