Belöning

Jag vill verkligen ha ett Juicy Couture armband med berlocker. Var klantig som aldrig köpte det när jag var i New York förra året. Jag kollade på de flera gånger men köpte aldrig någonting alls från dem.

Nu funderar jag på att beställa armband och någon berlock och sen använda det som belöning. Att när jag gjort nått bra, som gått ner i vikt, gjort nått bra i mitt manus, i skolan etc så får jag göra en beställning med nya berlocker…

Eller om jag ska köra på Thomas Sabo igen. Fick en klocka förut och efter det fick jag flera berlocker av mina vänner och släktingar. Var väldigt nöjd med den. Sen var jag i Usa och blev fast på en tunnelbanan inne i garaget- livrädd.. Och glömde en av mina väskor på kuppen : ( dessutom en väska från prag som jag inte kan få igen. I den var skolböcker, glasögon och min klocka med alla berlocker : ( har tänkt ta ut en likadan på försäkringen men tog ut en annan klocka från Michael Kors istället. Var så ledsen över mina berlocker som var så dyra och som jag inte skulle få igen.. Så nu är frågan om jag ska börja om där i alla fall. Har även halsband från Thomas Sabo som matchar..

 

Kommentera

