Lördag

Så var det lördag igen. Den här veckan har gått så fort. Har haft massor att göra.

Nu ska jag iväg och göra lite naglar på två kunder:

Efter det blir det åka och handla lite presenter och annat.
Har jobbat hårt i veckan och den är inte slut. I och med det nya jobbet nu i mars och april kommer jag inte ha någon fritid alls så jag kände att jag kunde få shoppa lite till mig själv idag.
* plattång
* läppstift
* strumpbyxor
* klänning om jag hittar
* skor

Får se vad det slutar med 🙂 en klänning blir det bara om Jag hittar någon till ett bra pris och att ha i kväll annars blir det ingen. Har bestämt att jag inte ska köpa kläder före hösten.

Har massvis med klänningar från USA som jag snart kommer trivas i.

Och belöningsarmbandet blir Thomas SABO som jag haft tidigare.

Gjort deal med mina föräldrar och min älskling 🙂 då har man ytterligare en liten morot att sträva efter.

Kommentera

