Måndag

Har precis ätit en god frukost och druckit kaffe med grädde i 🙂 Nu kommer jag stå mig ett par timmar. Ska snart göra en matlåda som ska med till skolan. Det blir till att förbereda intervjuer som jag och min klasskompis ska göra i veckan och sen två timmars föreläsning.

I kväll ska jag på ” Skriv för livet” ska bli så spännande och roligt. Det slutar runt 20.30 så då blir det full fart hemmåt för att hinna med att göra lite intervjuer och sådär inför mitt jobb som jag har i mars-april. Måste hinna öva lite inför i morgon. Ska även läsa klart kurskamraternas text, är någon jag inte hunnit med ännu.

Ha en toppen dag!!!

Kommentera

