Happy

Jag är så glad idag.
*Gått ner i vikt – ätit bra 🙂
*Hämtat intervjupersonerna idag för mitt jobb..
*Gjort två restuppgifter och mailat som legat en månad (underbart)
*Pluggar- Har två redovisningar och en tenta nästa vecka. så nu läser jag.. inte öppnat böckerna förut men nu ska jag vara i tid. Tentan ska in på fredag men jag ska lämna den på onsdag har jag bestämt. För sen är det jobb hela torsdagen och tänkte föröka få in jobb och träning på fredagen.
* Fått ett fint mail av läraren på deckarkursen 🙂
* Läser och det är intressant inför tentan och inte bara text som man måste igenom. ( Handlar om ungdomsspråk)
*Jag ska ha pluggdag hela dagen i morgon medmin vän Cecilia och  ska gå upp tidigt och ut och gå innan frukost. Så glad att solen är framme. Känns som hela jag är på TOPPEN humör.
* Ska simma på fredag förmiddag  med min älskade vän Jojjo och sen plugga massor.

Nervös inför intervjuerna men de ska nog gå bra, det brukar alltid lösa sig.

Vill ha vår, man får såna  vårkänslor nu. Fast man vet att det nästan alltid kommer bakslag tyvär.

Nu blir det fortsatt jobb och plugg. Ska hinna träna lite hemma sen (hinner inte till gymmet, vill spara tid på resvägen) för sen blir det födelsedagsmiddag.

Kommentera

