Hemma

Hemma igen. Promenaden var väldigt mysig, gick en timme och avslutade med en 20 minuters shoppingtur till Ica. Köpte med mig för att kunna laga lunch och middag.

Har nu gjort en god maträtt som jag tänkte äta både till lunch och middag för att göra det enkelt för mig själv och hinna med så mycket som möjligt under dagen utan att behöva laga mat.

Snart kommer min vän så ska vi plugga större delen av dagen- känns bra.

Senare mot kvällen kommer min andra vän förbi och ska äta middag och babbla lite 🙂 det är en av de vännerna som jag låter läsa min texter så jag tänkte även bolla lite ideér med henne.

Ha en toppen dag i solen!!

2 comments on “Hemma

Kommentera

