11/3

Vet inte riktigt vad jag hade tänkt att skriva. Jag har suttit och pluggat nu på morgonen och tagit tag i lite jobb. Har köpt in lite saker till företaget bland annat 🙂

Ska snart sätta igång och jobba i ca 2 timmar för att få lite gjort. Lyckades jobba rätt mycket igår så det känns super bra. Alla pengar som jag jobbar in nu ska ju läggas undan till en ny garderob, målet är ca 20 000 till  efter sommaren. Då ska jag även ha förtjänat att gå och shoppa så det kanske blir lite senare. Får se när jag känner mig nöjd och fått mer energi och livsslust igen.

Det är tur att man har alla sina underbara vänner. Annars skulle man inte klara av någonting. Vänner som stöttar och alltid finns där!

Idag blir det även besök till min lille häst, det var ett tag sen. Ska även gosa med Totti hela kvällen – längtar. Planen är att skriva i kväll också och den tänker jag hålla mig till… för i helgen blir det mycket jobb och tentaskrivande. Förhoppningsvis blir det full rulle på dagarna och roliga aktiviteter på kvällarna. Det är perfekt 🙂

Hoppas solen skiner hela helgen!


Kommentera

