Sooool

Jag ser hur solen kommer fram:) Härligt.

Igår var jag och min syster och träffade min personliga tränare för samtal och lite föreläsning. Det var så peppande så nu har man mer motivation igen. Vi kommer att träffa en grupp varje lördagsmorgon, det blir toppen;)

Så nu skriver jag mat-, dryck-, sömn- samt träningsdagbok.. Så jag får koll på mitt liv och planera när jag är som mest sugen eller när man lätt åker dit. Jag är ju expert på att inte äta någonting på hela dagen och sen måste man slänga i sig någonting snabbt för att man nästan kommer svimma.

Efter gruppen vi träffade igår åkte jag direkt till en kund och tog hand om flera av hennes vänner. Några gjorde nya naglar, bilder kommer kanske senare:)

Nu ska jag skriva skriva skriva :p och sen blir det en kund efter lunch och lite annat jobb.

Ha en toppen söndag i solen!!!

Kommentera

