Dagarna blir bara bättre och bättre.

Mötet med Pt idag var väldigt inspirerande och jag fylldes med motivation. Så skönt att folk omkring som verkligen stöttar en till 100%. Tack alla- ni vet vilka ni är.

Har varit och inhandlat massa bra mat och varor idag. Blev väldigt mycket kyckling, mums. Även jobbat med mina scener idag.

Imorgon har jag med mig mitt synopsis till kurstillfället för att bolla lite ideér och förhoppningsvis fulla ut de sista luckor som jag har.

Nu ska jag varva ner för att snart gå och lägga mig. Gäller att lägga sig tidigt nu så man orkar upp på morgonen och ut och gå.

Älskar den här krämen, doften är så härlig. Ska passa på att smörja lite nu 🙂



Kommentera

