Skriv din not-to-do-lista

Ny metod 

Skriv din not-to-do-lista 

Det är så mycket man ska. Som omväxling tänkte vi istället ­fokusera på det du inte ska göra. Att skala bort och försöka finna sina sanna önskningar är ett arbete som pågår livet ut. Här får du inspiration att påbörja din ”gör inte”-lista.

Läs hela artikeln på Your lifes hemsida.

Det här är något som jag MÅSTE göra. 1000 bollar i luften hela tiden..

Det är jag det!

Jag måste börja tänka såhär istället. Nu vill jag bara gör mer och mer hela tiden.

Det sliter på mig och jag orkar inte alltid med.

Så den här metoden ska jag försöka ha i huvudet hela tiden 🙂

Kommentera

