Helgen

Förra veckan var jag ute och gick massor och åt bra. I fredags struntade jag i att ta tunnelbanan och gick istället. Blev sammanlagt 1 h den dagen bara av att strunta i tunnelbanan till och från jobbet.

20110328-115251.jpg

Efter jobbet var vi och åt lite våfflor- var ju våffeldagen. Blev en sallad och sen en våffla unnade jag mig 🙂

I lördags var det träff med Pt och gruppen igen: – 2 kg den veckan. Så härligt att det hade gått åt rätt håll. Har frusit massor men det blir ju så innan kroppen stabiliserar sig.

Efter det blev det lite kärleksnaglar på min mormor med hjärtan.

Jag, mamma, syster och älsklingen åkte till stallet och körde vår fina häst. Syrran frös och lindade runt en hel fleecefilt som halsduk.

20110328-115630.jpg

20110328-115659.jpg

Stackars lille Totti har varit sjuk en vecka. Han fick vara med en sväng i stallet och fick leka lite i alla fall. Sen blev han trött och ville mysa med Marcus 🙂

20110328-115803.jpg

På kvällen gick vi och hälsade på min underbara guddotter och hennes familj som hade varit i Thailand, alla var så bruna och fina.

Blev lite skrivet igår & lite naglar. Måste skriva mycket i veckan och i kväll ska text skickas till klasskompisarna.

Helgen var underbar. Den delades med många nära & kära : )

Kommentera

