Vill ha sommar

Är så mycket i skolan nu så jag hinner inte med så mycket. Planerar veckorna och tänker att det är så mycket som jag ska hinna med men inte då… Får gå upp 5 varje morgon veckan som kommer för att komma i kapp. Blev mycket naglar förra veckan så tiden rann iväg.

Veckan som kommer blir det försöka få in så många intervjuer som möjligt som måste göras. PLUGGA och massa massa mer.

Har inte hunnit gått alla mina steg som jag skulle i veckan men gått i alla fall minst 9000 steg varje dag.

Var och träffade gruppen igår. Hade gått ner ännu mer 🙂 Men nu ökade stegen till 14 000 steg/dag.

I veckan ska jag hinna genomföra en intervju i skolan och transkibera den för att sedan ha den på en muntlig och skriftlig examination.

Jag vill ha sommar nu. Vill vara klar med alla tentor och bara jobb och skriva på min bok.

Skrev ut de första kap i boken igår och lät min mamma läsa igenom dem 🙂 Fick lite synpunkter på små saker men jag har inte gått tillbaka och redigerat än utan jag vill bara få ur mig hela historien och sen kan jag gå tillbaka och fixa och dona med berättelsen.

I sommar blir det massa tid för skrivningen- för den ska prioriteras. Jobb på Boj och sen mkt träning. Längtar redan. Plugg blir det också men bara till en dum tenta som jag inte orkat ta tag i. Har tur för vi är många om har kvar den så vi ska plugga ihop 🙂

Nu ska jag tillbaka till kursböckerna. De är på engelska, inge roligt för det är ingen lätt engelska att förstå. Lite trist när betyget kan bli sämre pga böckerna är på engelska. Fast det är bara bita ihop och kämpa vidare.


2 comments on “Vill ha sommar

Kommentera

