Jenny S

Nu har jag lyssnat klar på boken Jenny S av Denise Rudberg.

Jag älskar hennes böcker dem är så bra 🙂

Perfekt med ljudbok när man inte hinner läsa så mycket. Dessutom kan jag inte läsa på buss eller tunnelbana så då är det perfekt med en ljudbok.

Tog en vecka att lyssna på boken. Är ute och går mycket nu och då är det perfekt att ha en bok i lurarna. För man tänker inte alls på att man går. Eller när man städar hemma 😉 det är ett tips.

Alltid tänkt att jag ska börja lyssna mer på böcker då inte tiden räcker till för att hinna läsa så mycket varje dag. Så det här är perfekt.

Nu ska jag sitta och skriva på mig bok:) Hoppas att den en vacker dag kan bli en ljudbok som andra får njuta av.

 

Kommentera

