Vinst

Nu var det riktigt riktigt länge sedan jag skrev här…. jag twittrar desto bättre. Så där kan ni följa mig på @michisberglund den uppdateras ofta.

I helgen träffade jag underbara Ida som hjälpte mig att fota lite bilder till en tävling som Sofie Sarenbrant hade på sin blogg: http://www.magstarkt.blogg.se

Det blev flera bilder och valde att skicka en som jag tyckte var cool:

Om ni kollar in hennes blogg nu :http://magstarkt.blogg.se/2011/may/grattis-michaela-till-basta-lasarbilden.html så kan ni se att den bilden även vann : ) Jippi..

Priset var det här: Boken ” I stället för dig” och en pistolring.

Kommentera

