Då blev det kväll

Flyttade hela min blogg till Spotlife men känner nu att jag ångrade det så jag ska vara kvar här 🙂

Gjorde ett inlägg tidigare i den nya bloggen som nu ska tas bort där jag skrev lite om mitt liv just nu:

Varit en lång dag. Det är slutspörten på allting innan sommaren nu. Kommer vara så skönt i januari när man är klar och har en dubbelexamen.

Det jag pysslar med är alltså att jag studerar på heltid till Kriminolog och Barn och ungdomsvetenskap. Tror att man kallar sig barn och ungdomsvetare. Min c-uppsats i Kriminologi handlar om misshandel och vanvård av djur. Blev inte riktigt det ämnet jag hade tänkt mig, men det är så det är ibland.

I höst ska jag skriva C-uppsats i Barn och ungdomsvetenskap så då får jag se vad jag väljer att skriva om då. Har redan lite ideér.

Förutom studierna så skriver jag även på en bok som jag tar väldigt seriöst. Det tar tid, men det är ju så det är. Det är väldigt roligt och spännande :)

Jag driver även mitt företag Fin fina naglar där jag arbetar som namnet tyder på med naglar. Jag har även ett annat jobb där det mer rör kriminologi studiern.

Även startat ett till företag ihop med vänner där vi fortfarande är på starta upp planet och gör idéskisser och försöker komma igång med allting. Så mer om det får ni höra senare.

Det är alltså fullt upp kan man säga. I bland blir det så mycket att man inte orkar göra någonting för att det är för mycket att ta itu med. Lite dumt istället för att bara börja beta av. Nu är det väldigt mycket naglar inför vår, sommaren och studenttider.

Nedan får ni se lite exempel på naglar, finns mycket mer :)


Kommentera

