Kaffe

Sitter i skolan med Cecilia och skriver på vår C-uppsats. Vi var här åtta i morse och sitter just nu och sjunger ” Jag tror jag tror på sommaren….” haha vi är lite trötta och okoncentrerade. Vi laddar med kaffe och hoppas koncentrationen kommer tillbaka snart. Vi har tre timmar till innan seminariet börjar kl 14 och pågår till 16.

I kväll kommer Mikkis & Jennifer över 🙂 jippi.. Ska fixa Jennifers naglar då.
Hoppas på att somna gott i kväll. Senaste veckan har jag inte somnat när jag lagt mig, utan vridit och snurrat runt minst en timme. Inge roligt alls.

Ska försöka varva ner tidigt ned en film eller bok i kväll.
För jag har pluggat fram till 23.30 på kvällarna och kommer inte ner i varv. Då är tankarna i full gång fortfarande.

På kursen igår pratade vi om en roll i ”Jalla jalla” som jag inte kommer ihåg :p
Så den ska jag kanske se i kväll om jag hittar den bland alla filmer haha.. Så kan jag försöka koppla av lite men ändå göra något vettigt som har med boken att göra.

Fortsätt kämpa!!!

”Man misslyckas aldrig före man slutat försöka!”

One comment on “Kaffe

Kommentera

