Fredag och underbart väder

Hejsan hoppsan faderallera… vet inte riktigt hur man skriver det där 😛

Sitter med Cecilia framför mig just nu och pluggar. Det är slutspörten inför sommaren. Det känns underbart men riktigt tufft.
vi har bara hösten kvar att plugga sen kan vi ta ut vår examen 🙂 jippi.. till och med dubbelexamen. Inte illa, känns super.

Vill bara börja jobba NU. Vill kunna sitta och skriva och göra saker jag tycker om, vilket är mycket. Kommer upp nya ideér i skallen hela tiden. Fast det skrev jag om förut. Att jag måste lugna ner mig och ta hand om mig själv.

Sista året i gymnasiet var det samma sak. Skulle ha bra betyg och gick natur inriktning matte/data och hade samtidigt två extrajobb. Skulle dessutom ta mitt körkort. Veckorna innan jag fyllde 18 började jag få mystiska smärtor och det hände massa konstiga saker med kroppen. Eller i min hjärna… jag var så slut och allting ledde till att jag fick panikångest. Det var hemskt och det värsta jag varit med om. Kan skriva mer om det någon gång.

Får jag för mycket så känner jag igen signalerna direkt. Det är väl det enda positiva som den mörka och hemska perioden innehöll. Så nu är jag noga med att lyssna på min kropp och göra det bästa för den.

Kommentera

