Mina guldklimpar

Har gjort en ny sida på bloggen under namnet ” Mina guldklimpar” tänkte lägga in lite bilder på människorna som ger mig massa energi och får mig att må bra. De som får mig att orka genföra alla projekt och förgyller mitt liv.

Nu har jag redigerat färdigt och väntar på att Cecilia läser igenom allt sitt. Jag och älsklingen ska åka till mamma & pappa och äta sen. Jag ska även njuta av en avkopplad tur till stallet. Blir inge mer plugg före sent i kväll. Ska upp tidigt i morgon och träna och sen plugga hela dagen med Cecilia- är ni chockade.

Min babe har sagt att han har saknat mig de här dagarna när jag bara glott på datorskärmen. Så ska försöka ta hand om honom lite också 😛


Kommentera

