Börjar lugna ner sig

C- uppsatsen blev klar denna vår och då var det dags för opponering. Det har gjort att jag haft FULLT upp. Dessutom sista B-uppsatsen på Barn och ungdomsvetenskapen som gjort att tiden inte funnits till.

Bara twittrat, det är så enkelt och går så fort 🙂

Precis varit på födelsedagsmiddag och ska nu sätta mig för ett kvällspass innehållande slutredigering av c-uppsatsen.

Jag är så pigg på kvällarna, svårt att somna. Kan vara att det varit så mycket som snurrar runt där uppe i skallen 😛

För på dagarna är jag sååå trött. Allergin gör ju sitt. Nu har gräset kommit och det är nästan värst. Förra året så missade jag att börja med medicinen itid. Det var inge bra = nässelutslag. Så såg hela kroppen ut.. Fått så förut, är inte så mysigt..

Nu ska jag återgå till pluggandet. I morgon står massa skoj på schemat. Bland annat träffa härliga Ida och fota lite. Blir till att åka till stallet och fota min häst. Ida är jätteduktig på att fota. Är så glad att hon kan hjälpa mig med det.

Kolla in Ida:s blogg och se hennes fotoprojekt och bilder hon tagit:

Kommentera

