Ny vecka

Så var det måndag igen. Av någon konstig anledning har jag trott att det är tisdag flera gånger. Trodde även igår att det var tisdag idag, fast jag visste ju att det var söndag igår. Nu blev det krångligt..:P

Sitter och gör det sista på min och Cecilias C-uppsats nu. Det var inte så mycket att göra trodde vi. Så börjar man ändra lite här och lite där och så ändrar man rätt mycket tillslut trots allt. Ska bli otroligt skönt att maila in den till vår examinator i morgon.

Är ledig i 2 veckor tror jag det är innan det är dags att jobba på Boj igen. Blir självklart naglar men inte på heltid. Har avsatt mycket tid för skrivandet. Köpt in fler anteckningsböcker för att kunna ha med mig ifall jag inte kan ta med datorn eller Ipaden. I solen ser man inte alltid så bra heller så det är skönt med en backup. Plus att det är avkopplande att skriva i ett block tycker jag 🙂

 

Kommentera

