Vad skulle man göra utan alla nära o kära

I kväll kommer Elin hit och ska putsa till sina naglar lite 🙂 Efter det blir det lite snack och bara umgås. Elin är en av dem som följt min skrivardröm väldigt länge och som fått varit ett bollplankt många gånger under kurserna som jag gått.

Förra veckan firade jag att min C-uppsats gick upp på opponering. En sån härlig känsla. Detta plus att jag är så lycklig att få ha delat en underbar höst med min älskling. Det har varit tufft och mycket att göra men nu är sommaren här och det är varmt och skönt ute.

För att jag klarade allting så fick jag en fin present av honom, är så glad 🙂

Bilderna lånade jag från Appel Stores hemsida

Det var ju lite bra att den plånboken inte hunnit komma än eftersom att min plånbok blev stulen eller borttappad någon gång under lördagen. Inge roligt men det är inget man kan göra åt det. Bara anmäla och spärra alla kort och göra det bästa av situationen.

Så i veckan måste jag gå och ta ett nytt kort till körkortet, jag vill inte:P

Lite sommarnaglar har det blivit i helgen också:

 

 


 

Kommentera

