Happy Happy Happy

Jag är så glad!!!

Precis skickat in min C-uppsats i Kriminologi!

Nu är de sista ändringarna från opponeringen klara och jag hoppas att det går bra, håll tummarna.

Inte nog med det, 21.19 i kväll ringde ett nr till mig som jag inte kände igen men svarade i alla fall glatt som vanligt.

Det var en kvinna som ringde och sa att hon hade hittat mitt körkort och lite andra kort som tillhörde mig inne på en gata i stan. Så jag blev så glad och åkte in direkt för att hämta sakerna. Visste dock inte hur mycket av mina försvunna saker som hon hade hittat.

Blev glatt överrakad när det var ALLTING som varit i plånboken förutom pengar och själva plånboken. Alla andra kort var där. Nu har jag i och för sig spärrat alla kort men ändå skönt att veta att de inte är ute på vift.

Mitt busskort var där också… Så nu ska jag genast in på SL och registerara eftersom att jag inte gjort det tidigare. Kortet var laddat för ca 1 vecka sen och skulle hålla i 3 månader. Så jag sparade rätt mycket pengar nu.

JAG ÄR VÄLDIGT GLAD NU

🙂

 


 


Kommentera

