Lättnad

Det är verkligen en lättnad att uppsatsen är inskickad och att jag inte kan göra någonting mer nu. Det enda som är kvar nu är 3 små uppgifter från Barn och ungdomsvetenskapen som ska göras. Hann  inte riktigt med allting i slutet av terminen. Jag satsade på att hinna med tentorna och den stora uppsatsen. Så små uppgifterna har jag som mål att få klara innan nästa vecka och skicka in.

Snart kommer det en till kund och ska fixa sina naglar 🙂

Efter det ska jag skriva lite själv. Tänkte inte skriva på mitt eget projekt direkt utan tänkte ta lite skrivövningar istället. Måste komma loss lite och bara skriva 🙂

Skrivpuff har många bra övningar så tänkte gå in där och kolla vad som står på dagens lista 🙂

One comment on “Lättnad

Kommentera

