Hörnan

Gårdagen spenderades på Ikea, eller jag och min mamma och pappa åkte förbi där. Gick faktiskt ovanligt fort. Jag visste vad jag ville ha 🙂

Hade sett ett par bilder på Ikeas hemsida:

Blev så sugen på att göra ett litet ”kontor” till mig där jag kan sitta och skriva och ha alla mina saker samlade. Även göra lite naglar om det skulle behövas 🙂

Tanken var bara att jag skulle ha ett skrivbord. De har så otroligt mycket men jag fastnade för bilden ovan. Man kan göra så mycket med den bokhyllan och skrivbordet. Det blev inte helvitt för jag ville kombinera så att det passar in i lägenheten. Var först lite rädd att det skulle ta så stor plats och förstöra lite men valde att chansa.

Igår var min vän Ida förbi mig men vi båda var väldigt trötta så vi hade en skön hemmakväll.

Idag började morgonen med jobb och sen en sväng till stallet. Efter det åkte jag och Elin hem och jobbade.

Tänkte att ni skulle få resultatet i morgon. Har fotat så att jag kan lägga upp lite bilder.

I kväll kommer min älskling hem, jippi!!!

Så nu ska jag ta hand om mig själv lite innanoch njuta av livet.

Kram på er!

Kommentera

