Skärgården

Gårdagen spenderades i skärgården. Riktigt härligt efter en helg med festligheter. Först i fredags var det ju midsommar och i lördags ordnade jag en överraskningsfest för min syster som fyller år idag- Grattis Pillan 🙂

Igår var vädret varierande som det varit hela helgen hos oss.

Jag tog med mig anteckningsbok där jag har satt i post-it lappar med olika färger som rör olika karaktärer/scener.

20110627-162514.jpg

Satt och tittade ut över havet och skrev, var underbart. Var rätt sliten och trött så efter lite skrivande tog jag upp en bok och satte mig och läste. Riktigt mysigt samtidigt som det doftade underbart från grillen. Får sån inspiration när jag är borta. Satt vid ett litet bord med blommor, mys 🙂

20110627-162714.jpg

20110627-162746.jpg

20110627-162825.jpg

20110627-162849.jpg

Nu väntar jag på att gäster ska komma till syrran. Det bjuds på god paj och sallad, mumsigt värre. Gav henne lite peppböcker som jag pysslat med själv. För att få lite ordning och även skriva ner lite mål, recept m.fl.

20110627-163034.jpg

Kram Michaela

Kommentera

