Solfrossa

Gårdagen blev inte riktigt enligt planerna. Tanken var att jag skulle sitta på balkongen och skriva mestadels av dagen. Jag hann gå ut och lägga fram mina saker och efter ett tag fick jag sån solfrossa och blev svag. Inte bra att sitta i solen en hel dag utan något på huvudet. Och bränd var jag också. Trodde inte att det skulle bli sådär..
Fick lägga mig under filt med plastflaskor flaskor fyllda med varmt vatten intill kroppen för att inte ha för ont i kroppen. Men idag är det nya tag 🙂

20110704-110559.jpg

Kommentera

