Bilder med mycket rosa!

Här kommer lite från den senaste veckan i bilder 🙂

Var och kollade skärgårdens snabbaste båt i helgen, det var riktigt härligt och skönt att komma ut lite i den härliga skärgården.

 

 

Mikaela

Jag & Mikaela

Lite naglar, även där har det blivit mycket rosa denna vecka.

Härligt bild med rosa blommor från en mobil

Fick ett mms av min älskling med denna bild, han trodde att jag ville ha den 😛

Det är för lång tid tills min födelsedag känner jag idag. Har tänkt på att önska mig en kaffemaskin med kapslar. Så jag satt och sökte lite på nätet idag och blev kär:

Sitter ute på balkonen nu och borde skriva skriva och skriva, men istället har jag suttit och kollat på bilder och bloggat.

Det är precis så man inte ska göra om man vill få något skrivet. Även suttit och läst bloggar och kom in på denna blogg.

Tips nr 5: ”Det är tveksamt om en internetuppkoppling vid arbetsplatsen går ihop med bra skrivande”

Kan inte annat än att säga att detta stämmer så bra in på mig! Så nu ska jag återgå till det jag skulle göra.

Kvällens skrivaspass sker på balkongen 🙂


Kommentera

