26/7

Har inte orkat blogga de senaste dagarna. Det har hänt så mycket annat.
Det var underbart i skärgården förra veckan. När vi kom hem därifrån var det dags att umgås med våra vänner från Gbg hela helgen 🙂 så det har inte blivit något skrivet i helgen.

Idag var jag och luncha med min kompis som snart flyttar till Finland. Känns tufft men så långt är det inte. Shoppade lite kaffemuggar när jag ändå var i farten:

20110726-181042.jpg

Köpte ett rosa block för ett tag sedan som jag bl.a. skriver scener och annat kring boken i när jag inte har datorn. Nu fanns det massor av saker i samma serie. Det fick bli ett pennställ och en låda där jag kan ha lösa papper och andra utklipp kring böcker och annat som rör det.

20110726-181246.jpg

Mindre populärt hemma att jag ÄLSKAR rosa så mycket, haha!

Kommentera

