Tröttis

Så var det torsdag och jag börjar få en lugnare vecka. Har varit mycket de senaste dagarna. Mycket kunder och på det 3 dagar med fotografering. Allting har gått bra, men det har varit långa dagar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilderna är lånade från min vän Ida som har fotat under projektet.

 Nu är det uppehåll ett par dagar och jag ska vara ledig 🙂 Jag ska pyssla om mig själv, fika med en kompis, gå på dop, umgås med familjen, förbereda mig för skolan, städa lite och bara SKRIVA! Så jag hoppas på att få ner några sidor i alla fall under dessa dagar.

Efter min kund idag var jag rätt trött i armar och rygg. Som tur är så har jag köpt mig en vetekudde som jag kan värma och lägga på, superskönt : ) När jag ändå handlade passade jag på att köpa en söt snuttefilt från Aroy Design ( bilden lånad därifrån).

 

 

 

 

 

 

Passade även på att starta på en ny bok idag, det fick bli fortsättningen på Carin Gerhardsens böcker:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

