neeej

Tittade precis på mitt schema för en kurs där jag ska skriva en tenta. Det såg inte alls bra ut. Ena tentan som jag har i ett annat ämen ska in den 27:e sep – PERFEKT!

Den andra kommer ut på onsdag den 28:e sep och ska in på söndagen den 2:a okt. Den helgen ska jag på skrivarkurs. Det är inte alls bra att de krockar. Detta innebär att jag får sitta och råskriva ons natt och tors kväll. För på dagarna går jag i skolan på en annan kurs som börjar.

Nä, dessutom just den helgen är det födelsedagsfirande både på fre och lör. Jaja, ska inte klaga. Får sitta sena kvällar och minska på sömnen rejält.

Blir absolut inte bättre av att klaga eller stressa upp sig redan nu. JAG FÅR GÖRA MITT BÄSTA, mer än så kan jag ju faktiskt inte göra.

Ska läsa inför resttentan hela den här veckan. Och samtidigt börja skriva på den som ska in den 27:e. Så det kommer nog gå bra trots allt. Och gör det inte det så kommer det alltid flera tillfällen… behövde mest bara skriva av mig lite.. 🙂

Kommentera

