God kväll 🙂

Nu är det mörkt ute.

Jag har tänt massa ljus och ljuslyktor i lägenheten.

Sitter och uppdaterar hemsidan med lite bilder på naglar, sneglar lite på tv också:P

Gjorde ju ett inlägg med rosa saker jag köpt i somras/ vill ha- tror jag får uppdatera det snart, haha… Någon här hemma tycker jag börjar bli knäpp. Jag älskar ju rosa… haha.

Gjorde naglar på ena handen förra veckan. Hade så svårt att bestämma vad jag skulle göra…

…. slutade med:

ROSA NAGLAR MOT MIN ROSA DATOR!


Kommentera

