Sjuk

Gått & blivit sjuk… det är många sjuka nu. Blir ju ofta så när skolorna och allting drar igång igen.

Det var lite tur i oturen att det blev just den här veckan. Hade seminarium idag men resten av veckan är det självstudier. Så jag har rätt mycket att läsa och skriva. Har lite kunder också som jag ska ta hand om 🙂

I morgon är jag heeelt ledig och ska sova ut och dricka massa te och ligga i soffan och läsa så mycket som jag orkar. Annars ska jag bara kurera mig och bli frisk. På kvällen kommer fina E på besök. Det har vi planerat länge nu, så det kan vi inte skjuta på. Vi tittar kanske på en film och äter lite middag. Hon brukar kunna ge mig massa energi 🙂

Kommentera

